Help Me Fly v1.04 + بازی پرواز هواپیما برای اندروید

پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 264
نویسنده : محمد سبزکار

بازی پرگرافیک و زیبا و بسیار سرگرم کننده ی Help Me Fly یک بازی کامل و مناسب برای همه ی سنین است . در این بازی ، شما باید با فرمان دادن به یک هواپیما ، تلاش در بیرون آوردن آن هواپیما از موانع  پرواز آن کنید . البته بازی به همین سادگی که گفتیم هم نیست ؛ چراکه این بازی ، دارای ۶۰ مرحله است که در هر مرحله ، به تدریج چیزهای تازه ای به بازی افزوده می شود و تلاش از جلوگیری پیشرفت شما دارند . برای مثال ، در مراحل بالا ، محدودیت انرژی و سوخت در بازی بوجود می آیند که باید پرواز را در کوتاهترین مسیر و زمان انجام دهید .

 

 

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم و حجم 1.04 مگابایت

 تاریخ انتشار :7 تیر 93

قابل اجرا بروی اندروید 2.2 و بالاتر

پسورد فایل فشرده : ندارد


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

:: موضوعات مرتبط: بازي اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی پرواز هواپیما,پرواز هواپیما,دانلود Help Me Fly,بازی اندروید,Help Me Fly,آخرین نسخه Help Me Fly,آندروید,بازی Help Me Fly,بازی Help Me Fly برای اندروید,هلپ می فلای , بازی اندروید , دانلود بازی اندروید , بهترین بازی های اندروید , بازی برای اندروید 4 , بازی برای اندروید 4 به بالا , دانلود , لوکسبلاگ , mobile-777 , download android games , beast android , game car for android , download game , just android game ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: